svatebni-koordinator

SVATEBNÍ KOORDINÁTOR

Svatební agentura Vera Marsalli svatebčanům zajišťuje jednoho či více svatebních koordinátorů, aby Vaše svatba proběhla "hladce-obratce" bez zbytečných zádrhelů a stresů. Možná byste se divili, kolik starostí Vám můžeme ušetřit...

Svatební koordinátor je Vaší pravou rukou ve svatební den, ale také tím, který zařídí veškeré jednotlivé služby a dohlédne na ně. První informačně-seznamovací schůzka je vždy zdarma a časově neomezena. Zcela se podřídíme Vaší představě o místě jejího uskutečnění, např. ve Vaší oblíbené kavárně, u Vás doma pokud chcete, nebo Vás rádi uvidíme v našem svatebním salonu.

Vyslechneme si Vás, poradíme, navrhneme několik možností a jestli budete chtít, můžeme se dohodnout na další spolupráci. Tuto službu si můžete objednat zcela samostatně, služba zahrnuje práci jednoho či více koordinátorů ve svatební den, dle potřeby osobní schůzky a neomezenou emailovou komunikaci.


Spokojenost zákazníka je zde samozřejmě na prvním místě. Tuto službu jsme rozdělili do čtyř balíčků.

BALÍČEK OBŘAD (3 HODINY)

  • 1-2 konzultace
  • navštívení místa obřadu
  • doporučení a zajištění místa obřadu
  • vyřízení veškerých dokumentů
  • komunikace s matrikou
  • koordinace obřadu, myrtování, usazování
  • BALÍČEK OBŘAD A HOSTINA (6 HODIN)

    • 2-4 konzultace
    • zajištění a navštívení místa obřadu a hostiny
    • sestavení svatebního Menu
    • zasedací pořádek
    • usazování hostů
    • koordinace hostů při příchodu z obřadu
    • návrh dekorací svatební tabule a místa hostiny
    • komunikace s dodavateli
    • BALÍČEK CELÝ DEN (12 HODIN)

      • neustálý dohled nad dodržováním harmonogramu dne
      • svatební vývazky
      • stálá asistence koordinátora novomanželům, včetně asistence při ranních přípravách
      • organizace logistiky – příjezdy, odjezdy, přemísťování svatebčanů
      • dohled nad veškerými dodavateli, komunikace s restaurací či hudebníky apod.
      • uvítání, stužkování, případně také vzájemné seznamování hostů
      • výzdoba aut a organizace svatební kolony
      • organizace svatebního průvodu, usazení hostů před obřadem
      • koordinace a pomoc při fotografování
      • zajištění hladkého průběhu svatby, řešení případných nesnází
      • dohled nad svatebním dortem, nad výslužkami (případně také příprava a předávání výslužek)
      • dohled nad svatebními dary a ubytování hostů
      • ...a spousta dalších nepostradatelných činností
      • BALÍČEK SVATBA NA KLÍČ (více ve článku Svatba na klíč)

        • tato služba obsahuje zajištění veškerých formalit, služeb a produktů
        • pro individuální nacenění a bližší info nás prosím kontaktujte
        • Kontaktujte nás